hallootjes - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van marielle dijkstra - WaarBenJij.nu hallootjes - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van marielle dijkstra - WaarBenJij.nu

hallootjes

Door: marielle

Blijf op de hoogte en volg marielle

15 April 2014 | Verenigde Staten, Oxford

Hallo allemaal,
sorry maar gisteren had ik geen wifi dus ik kon ook niks sturen. Gisteren zijn we aangekomen in Engeland en het gastgezin. Ze zijn heel erg aardig en ze hebben drie kinderen waarvan er twee op vakantie zijn ze zijn 13,9 en bijna 3. We hebben lekker een indiaanse curry gegeten en nog wat tv gekeken toen zijn we gaan slapen. Vandaag zijn we naar de geboorte plaats van Shakespeare geweest. Dat was wel leuk maar niet erg bijzonder. Daarna gingen we terug naar Oxford. We hadden vrije tijd en ik ging met Lotte en een paar andere meisjes naar de starbucks en toen naar de primark:) daarna gingen we een harry potter tour doen. Dat was heel leuk. We gingen eigenlijk meer naar de universiteit dan dat het echt over harry potter ging maar het was wel heel interressant. Nou nu moet ik stoppen want myrte en emma willen graag slapen zonder licht. Doei en tot vrijdag.
Marielle